knocking on heavens door

Discussion in 'IGT Soundtrack - Your Band, Your Gig, Your Music' started by 7miles, Mar 22, 2006.

  1. 7miles

    7miles ____7miles to success____

  2. vini

    vini Repeat Offender

    u were not following proper timing as its in the song...listen to the song again! u can play good guitar..keep practising!!
     
  3. DrSaurabh

    DrSaurabh Wh@+s Up D0C

    is that like a cover? u pwnd the song man ........sounds like a hindi song translated into english...with the hindi tune maintained........
     
  4. the_wizard

    the_wizard Omega == God

    LOL....blasphemy everywhere


    practice man....u need a lot of it
     
  5. slash_i_m

    slash_i_m Laid to Rest

    RIP Knockin on havens door.
     
  6. d_ist_urb_ed

    d_ist_urb_ed Genuflect b*tches!

    .......in keeping with my oath as a moderator, i shalt not be harsh. But dude, what were you trying to do? Is this like a new rendition of that song or were you trying to do a cover? If you the former, it was bad. If the latter, :shock: Listen and follow the song.
     
  7. abhimanjrekar

    abhimanjrekar ----> Zhol-Man<----

    did they make a new one??..dude..u changed the entire song..yaar i m gona put my version today..i think its gonna be postmortemed too..dude listen to the song man.....
     
  8. 7miles

    7miles ____7miles to success____

    chill guys .......... man it was my mistake to upload this song. the fact is tht i never heard the original song by whom so ever. nik_bokacheley was singing this song few days back , and i liked the guitaring ,, so just thought to giv it a try
     
  9. DrSaurabh

    DrSaurabh Wh@+s Up D0C

    so its nik who we shud all go beat up, for murdering this lovely song, :p:
     
  10. abhimanjrekar

    abhimanjrekar ----> Zhol-Man<----

    ^^ haha..spare me next time phuleez.....
     
  11. fat_kax

    fat_kax Kickin Ass Since 1989 !

    :shock:
    where'd u get em chords sonny ​
     
  12. sachoo

    sachoo drenched in my pain again

    ummm.. not bad ;) ..probably renditioned eric clapton's version :confused: coz plucking n all. tho i can listen G C Am once. wat were other chords.
    but nice guitaring..well dunno.. in generic not song specific.

    was the original author bob dylan, i thot clapton.. may be..they all were folks.
     

Share This Page