info/views on tube / solid state amps

Discussion in 'Guitar Gear Talk Forum' started by jekyll, Nov 8, 2005.

  1. jekyll

    jekyll Banned

  2. ronnieanand

    ronnieanand n00bier th@n th0u

    Nobody talked about Rondall amps :mad: :mad: :mad:
     
  3. sridhar11_2

    sridhar11_2 Instrumental guitarist

    Dont worry it'll catch on........
     
  4. jekyll

    jekyll Banned

    Ron ... just make a review or epinion site like the ones i posted ;)

    and be sure to include the Rondalls :grin:
     
  5. Alfons

    Alfons C.F.H

    @ronnie..huh ? hav u really named ur AMP buisness RONDALL ?
     
  6. ronnieanand

    ronnieanand n00bier th@n th0u

    @Alfons. Jekyll named in Rondall. I called it Round Dall but Rondall won the competition. No business man. I do it only for myself or for close friends. I dont do it for others. It involves a lot of time and work.
     
  7. jekyll

    jekyll Banned

    well even the dudes at Orange County Choppers do it ... it takes them weeks to make one bike ... but then they do it for the enthusiasts :p:
     
  8. ronnieanand

    ronnieanand n00bier th@n th0u

    Yep. It's only the priveleged few who can own a Rondall. Rondall stacks rulez :rock: .

    Well Jekyll you will play through one soon.
     
  9. Alfons

    Alfons C.F.H

    DIDNT I NAME IT RONDALL !!! so even if u make a company .....i want 5% shares !hahaha
     
  10. dharmatma

    dharmatma Banned

    I Want A Rondall !!!!!!
     
  11. ronnieanand

    ronnieanand n00bier th@n th0u

    Haha Rondall getting popular. Sometime I will get some sound samples for your guys, so that you know how it sounds.
     
  12. jekyll

    jekyll Banned

    well i want Rondall Triple Recto ...

    book it for me ... :p:
     
  13. ronnieanand

    ronnieanand n00bier th@n th0u

    I kinda remember that you did it now. :beer: :beer: for you when you grow up. Will get you without Dennis knowing it :drunk: :secret:
     
  14. jekyll

    jekyll Banned

    yeah even i remembt

    Alfons called it Rondall ... and that time i said that sound pretty close to Randall ...
    would be just like Gibson ---> Givson

    :RollLol:
     
  15. Alfons

    Alfons C.F.H

    hahah..

    and btw ...did u guyz know dat TANSEN and Stranger are like sister companies.....sumthing like jackson and fender...but in this case Tansen didnt buy stranger...
     
  16. ronnieanand

    ronnieanand n00bier th@n th0u

    Tansen is Bahen Ch....dh.
     
  17. Alfons

    Alfons C.F.H

    not a big tansen fan ...are u ? :p: :p:
     
  18. jekyll

    jekyll Banned

    ohhh ....

    but Tansens are way better than Strangers ... :p:
    i like their Fender start copies esp - heavy built body and nice tone ...
     
  19. Alfons

    Alfons C.F.H

    yeah..
    they've got a nice warm tone ....real gud for blues and jazz players
     
  20. jekyll

    jekyll Banned

    Ron
    i think u should buy them ... :RollLol:
     

Share This Page